بایرن مونیخ
اخبار و حواشی بوندسلیگا
قالب وبلاگ

 

گومز: بايد بيشتر تلاش کنيم



وب سايت رسمی کانون هواداران بايرن مونيخ در ايران - ماريو گومز بعد از هت تريک و پيروزی مقابل کايرزسلاترن هم تيمی هايش را به تلاش بيشتر فرا خواند. اين پيروزی بايرن را به صدر جدول رساند اما گومز اصرار دارد آنها نبايد مغرور شوند. گومز به سايت رسمی بايرن گفت: ما نبايد فکر کنيم که همه چيز درست شده. هر هفته ما بايد تمام تلاشمان را برای موفقيت بکنيم و همه ما بايد به دفاع فکر کنيم در اين صورت است که گل زدن در برابر ما سخت ميشود.

بوندس ليگا دو هفته اي به خاطر بازی های ملی تعطيل خواهد بود و توماس مولر معتقد است اين برد ها آنها را به خوبی آماده کرده است. او گفت: شروع سختی بود اما به خوبی آن را اداره کرديم و ما در جلو مهاجمی داريم که توپ را وارد دروازه ميکند، ما برای همه زمين جنگيديم و من خوشحالم که از سه بازی اخير 9 امتياز گرفتيم اين ما را به خوبی برای بازی های ملی آماده کرده است.

ديدار بعدی بايرن در 10 سپتامبر برابر فرايبورگ خواهد بود.
[ چهار شنبه 9 شهريور 1390برچسب:, ] [ 16:11 ] [ King-Of-Rome ] [ ]

 

نقل و انتقالات روز آخر بوندس ليگا



وب سايت رسمی کانون هواداران بايرن مونيخ در ايران - هميشه روز ها و دقايق پايانی مهلت نقل و انتقلات شاهد نقل و انتقال های عجيب و گاه بزرگ بوده امسال هم از اين قاعده مستثنی نبوده. نگاهی داريم به آخرين ترانسفر های انجام شده و شايعات حول و حوش تيم های آلمانی.

ولفسبورگ: با نتايج ضعيف ولفسبورگ در آغاز فصل آنها شروع به فعاليت کردند. ديه گو که از ترکيب ماگات خارج شده در آستانه انتقال قرضی به آتلتيکو مادريد است. ابتدا قرار بود با 10 ميليون انتقال دايمی انجام شود اما تيم مادريدی تنها 5 ميلون برای انتقال و دستمزد يک ساله ديه گو در نظر گرفته است انتظار ميرود خبر رسمی اين انتقال امروز اعلام شود. از طرفی با رفتن ديه گو الکساندر هلب هافبک بارسلونا به ولفسبورگ آمد. سيمون کيار هم بالاخره به طور قرضی با سه ميليون به رم رفت و و در پايان فصل ميتواند با 7 ميليون در رم باقی بماند. پيتر پکاريک ديگر مدافع ولفسبورگ به ترکيه و کايسری اسپور رفت.انها همچنین آمدن بالاک را انکار کردند(منابع: گل و کیکر)

وردربرمن: بلاخره مرته ساکر را از دست داد. آرسنال با 9 ميليون خريد ارزان ديگری از بوندس ليگا را با موفقيت انجام داد. دستمزد او سالانه 4.7 ميليون خواهد بود.

هامبورگ: اليا هم که گفته بود به يوونتوس نمی رود در برابر پيشنهاد 9 ميليونی ايتاليايی ها تسليم شد.(Sky) از طرف دیگر ایلیسویچ از کایزرسلاترن آمد. (بوندس لیگا)

دورتموند: ظاهراً پيشنهاد 40 ميليونی آرسنال برای گوتزه توسط دورتموند رد شده است.(کیکر)

بايرن: چلسی با 34 ميليون یورو ريبری را ميخواهد، ظاهرا بایرن با کمتر از 40 راضی نمیشود.(گل)

فرايبورگ: آنها قصد فروش سيسه بهترين مهاجمشان را ندارند.(Spox)

شالکه: پوکی بازيکن تيم فنلاندی که در مقابل شالکه درخشيد در آستانه پيوستن به اين تيم است. (اشپيگل انلاين)

گلادباخ: مايکل برادلی ملی پوش آمريکايی به کیه وو ورونا ايتاليا رفت.

[ چهار شنبه 9 شهريور 1390برچسب:, ] [ 16:11 ] [ King-Of-Rome ] [ ]

 

تراز مالی دورتموند منتشر شد: سود 9.5 ميليونی



وب سايت رسمی کانون هواداران بايرن مونيخ در ايران - دورتموند فصل گذشته فقط قهرمان بوندس ليگا نشد بلکه از نظر مالی هم سال موفقی داشت. در تراز مالی منتشر شده تا پايان ماه ژوئن حجم معاملات دورتموند به رکورد 136.4 ميليون و سود 9.5 ميليونی رسيده. درامد باشگاه از طريق اسپانسر ها 49.9 ميليون (سال گذشته 38.9) اعلام شده است.

دورتموند در سال 2005 در آستانه ورشکستگی بود حالا در راه استحکام وضعيت مالی اش قدم بر می دارد. کل بدهی های باشگاه 56.1 ميليون يورو است که اين عدد در سال قبل 59.2 ميليون بوده است. Spox می نويسد: هانس يواخيم واتزکه مدير باشگاه گفت: استراتژی ما موفق بود، سرمايه گزاری روی جوانان. دورتموند که امسال در مرحله گروهی ليگ قهرمانان حاضر است پيش بينی درامد حداقل 20 ميليون يورويی از اين رقابت ها را دارد.
[ چهار شنبه 9 شهريور 1390برچسب:, ] [ 16:7 ] [ King-Of-Rome ] [ ]
صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بایرن مونیخ و آدرس bayernmunchen.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 98
بازدید کل : 43436
تعداد مطالب : 53
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1