بایرن مونیخ
اخبار و حواشی بوندسلیگا
قالب وبلاگ

لباس فصل جدید بایرن برای بازی های خانگی امروز ساعت 10 به وقت محلی با حضور مدیران باشگاه بایرن و کمپانی آدیداس و 3 تن از ستاره های تیم در آلیانز آرنا رونمایی شد



















[ چهار شنبه 9 شهريور 1390برچسب:, ] [ 16:58 ] [ King-Of-Rome ] [ ]

آلمان 3-2 برزيل:پيروزي ژرمن ها با درخشش گوتزه 


تيم ملي آلمان موفق شد در ديداري دوستانه با نتيجه سه بر دو برزيل را مغلوب کند 
 
تیم فوتبال آلمان موفق شد طلسم 18 ساله عدم پیروزی مقابل برزیل را با کسب پیروزی 3 بر دو مقابل این تیم در اشتوتگارت بشکند.

در این بازی شاگردان یواخیم لو از همان ابتدا کنترل توپ و میدان را در اختیار داشتند اما این مالکیت توپ در نیمه اول نتوانست در نیمه اول برتری را برایشان به ارمغان بیاورد.

در دقیقه 61 بازی بود که تونی کروس با خطای لوسیو در محوطه جریمه برزیل سرنگون شد تا داور نقطه پنالتی را به نفع میزبان نشان دهد. این در حالی بود که صحنه آهسته نشان می داد کروس تمارض کرده و داور به اشتباه پنالتی اعلام کرده است. باستین شواین اشتایگر ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد تا آلمان یک بر صفر پیش بیفتد.

تنها 6 دقیقه بعد ماریو گوتزه که اولین بازی ملی خود را تجربه می کرد موفق شد اختلاف را برای میزبان دو برابر کند.

برزیل برای کاهش اختلاف فشار زیادی روی دروازه آلمان وارد کرد و تنها 4 دقیقه بعد از گل دوم دنی آلوس توسط فیلیپ لام در محوطه جریمه ژرمن ها به خطا سرنگون شد و این بار داور نقطه پنالتی را به نفع برزیل نشان داد. روبینیو پشت توپ قرار گرفت و موفق شد نویر را مغلوب کند و اختلاف را به حداقل برساند.

تیم میزبان بعد از دریافت گل عقب نشست و در دقیقه 80 بازی موفق شد توسط آندره شورله به گل سوم دست پیدا کند. شورله که به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمده بود موفق شد روی پاس شواین اشتایگر دروازه برزیل را برای سومین بار باز کند.

اما این پایان کار نبود و برزیل در دقایق تلف شده بازی توسط نیمار بار دیگر اختلاف را به یگ گل رساند اما دیگر زمانی برای بازگشت برزیل به بازی نمانده بود و آلمان موفق شد با نتیجه سه بر دو حریف آمریکای جنوبی خود را شکست دهد.
varzesh3

[ چهار شنبه 9 شهريور 1390برچسب:, ] [ 16:55 ] [ King-Of-Rome ] [ ]

هشت پاي معروف آلماني که با پيشگويي در جام جهاني شهرت جهاني يافته بود، مرد. 


 هشت پاي معروف آلماني که در آکواريوم اوبر هازن زندگي مي‌کرد در جام جهاني با پيش‌بيني نتايج بازي‌ها توجه تمام رسانه‌ها و حتي مقامات سياسي را به خود جلب کرده بود. 
اين هشت پاي پيشگو که پل نام داشت کارش را با پيشگويي ديدارهاي آلمان در مرحله گروهي جام جهاني 2010 آغاز کرد. پيشگويي درست دو پيروزي و يک شکست براي آلمان تمام توجه‌ها را به آکواريوم اوبرهازن در آلمان جلب کرد. 
پل پيشگو غذاي خود را از ميان يکي دو ظرفي که پرچم کشورها روي آن کشيده شده بود انتخاب مي‌کرد و در ميان تعجب همگان از هر ظرفي که غذايش را انتخاب مي‌کرد، همان کشوري که پرچمش روي ظرف غذا بود، بازي را با پيروزي پشت سر مي‌گذاشت. 
هشت پاي پيشگو هر چند در مراحل ابتدايي و پيش بيني پيروزي آلمان مقابل انگليس و آرژانتين مورد توجه آلماني‌ها قرار گرفته بود، اما پس از پيشگويي پيروزي اسپانيا مقابل آلمان در مرحله نيمه نهايي جام جهاني مورد خشم و غضب ژرمن‌ها قرار گرفت و حتي مدير يکي از رستوران‌هاي آلمان اعلام کرد حاضر است اين هشت پا را به هر قيمتي تهيه کرده و طبخ کند. 
پل پيشگو اما به شدت مورد علاقه اسپانيايي‌ها بود چرا که پيشگويي پيروزي اسپانيا در ديدار پاياني جام جهاني به واقعيت پيوست و اين تيم براي نخستين بار قهرمان جام جهاني فوتبال شد. 
هر چند به عقيده بسياري از کارشناسان رنگ پرچم‌هاي کشورهاي مختلف عامل تحريک اين هشت پا در انتخاب ظرف غذا بود اما پيشگويي صددرصد درست تمام بازي‌ها مسئله‌اي بود که توجه همگان را به خود جلب کرد. 
گفته مي‌شود چشم هشت پا به رنگ قرمز حساسيت دارد و به همين دليل پرچم‌هايي که رنگ قرمز بيشتر در آنها استفاده شده بيشتر توجه هشت پا را به خود جلب مي‌کند به همين دليل بود که هشت پا غذايش را از ظرفي برمي‌داشت که پرچم آلمان روي آن کشيده شده بود. تنها پرچم اسپانيا که رنگ قرمز بيشتري نسبت به پرچم آلمان دارد توانست توجه هشت پا را به خود جلب کند. 
اين اظهارنظر هرچند هيچ گاه از سوي محققان و پژوهشگران تاييد نشد اما تا حد زيادي با واقعيت منطبق بود. 
هشت پاي آلماني که رقابت‌هاي يورو 2008 را هم پيشگويي کرده بود 22 ماه عمر داشت.

[ چهار شنبه 9 شهريور 1390برچسب:, ] [ 16:54 ] [ King-Of-Rome ] [ ]

يواخيم لو مردانش را برگزيد 


سرمربي تيم ملي فوتبال آلمان نفرات مدنظرش را براي دو بازي مقدماتي جام ملت‌هاي 2012 برگزيد. 
 يواخيم لو براي بازي با ترکيه (جمعه آينده) و قزاقستان (سه‌شنبه 20 مهرماه ) نفرات مدنظر خود را دعوت کرد که در اين ميان کوين گروس‌کرويتس تنها تازه وارد به اين جمع است. 
نفرات مورد نظر اين مربي 50 ساله به اين شرح است: 
دروازه‌بان: 
رنه آدلر - بايرلورکوزن 
مانوئل نوير - شالکه 
تيم ويزه - وردربرمن 
خط دفاع: 
هولگر باداشتوبر - بايرن‌مونيخ 
جروم بواتنگ - منچسترسيتي انگليس 
مارسل يانسن- هامبورگ 
فيليپ لام - بايرن‌مونيخ 
پرمرته‌ ساکر - وردربرمن 
ساشا ريتر - ولفسبورگ 
هايکو وسترمان - هامبورگ 
خط مياني: 
کوين گروس‌کرويتس - بروسيادورتموند 
سامي خديرا - رئال مادريد اسپانيا 
توني کروس - بايرن‌مونيخ 
مارکو مارين - وردربرمن 
توماس مولر - بايرن‌مونيخ 
مسعود اوزيل - رئال مادريد اسپانيا 
لوکاس پودولوسکي - اف.ث.کلن 
باستين شواين اشتايگر - بايرن‌مونيخ 
کريستيان تريش - اشتوتگارت 
خط حمله: 
کاکائو - اشتوتگارت 
ماريو گومز - بايرن‌مونيخ 
ميروسلاو کلوزه - بايرن‌مونيخ

[ چهار شنبه 9 شهريور 1390برچسب:, ] [ 16:53 ] [ King-Of-Rome ] [ ]

اعلام اسامي بازيکنان تيم ملي فوتبال آلمان 


سرمربي تيم ملي فوتبال آلمان اسامي 27 بازيکن اين تيم را در آستانه برگزاري جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي اعلام کرد. 

"يوآخيم لاو" روز پنجشنبه اسامي تيم ملي فوتبال آلمان را به شرح زير در اختيار خبرنگاران گذاشت.
دروازه بانان: 
مانوئل نوير از شالکه، تيم ويزه از وردربرمن.هانس يورک بوت از بايرن مونيخ. 
مدافعان: 
دنيس آئوگو از هامبورگ، هولگر باشتوبر از بايرن مونيخ، آندرياس بک از هافنهايم، ژروم بوآتينگ ازهامبورگ، آرنه فريدريش از هرتابرلين، مارسل يانسن از هامبورگ، فيليپ لام از بايرن مونيخ، پير مرتساکر از ورديرمن ، سردار تاسچي از اشتوتگارت، هايکو وسترمن از شالکه. 
خط مياني: 
ميشاييل بالاک ازچلسي، سامي کديرا از اشتوتگارت، توني کروس از باير لورکوزان،مارکوس مارين از وردربرمن ، ملزوت اوزيل از وردربرمن ، باستيان شواين اشتايگر از بايرن مونيخ، کريستين ترش از اشتوتگارت و پيوتره تروخوفسکي از هامبورگ . 
مهاجمان: 
کاکائو از اشتوتگارت، ماريوگومز از بايرن مونيخ، اشتفان کيسلينگ از لورکوزان، ميروسلاو کلوزه ازبايرن مونيخ ، توماس مولر از بايرن مونيخ و لوکاس پودولسکي از کلن . 
لاو همچنين گفت: پنج بازيکن با آينده زير نيز براي کسب تجربه و حضور در ديدار دوستانه با مالت در روز 13 مي /23ارديبهشت/ قبل از جام جهاني در کنار تيم ملي خواهند بود. 
توبياس زيپل از کايزرسلاترن، هسن ماتس هوملز از بروسيا دورتموند، اشتفان راينارز از لورکوزان، مارکو رويس از مونشن گلاد باخ و کوين گوس کويتز از بروسيادورتموند. 
لاو بايدتا اول ژوئن /11خرداد/اسامي 23بازيکن نهايي تيم ملي المان را براي حضور در افريقاي جنوبي به فيفا اعلام می کند. 
پيکارهاي جام جهاني از تاريخ 21 خرداد ماه سال جاري آغاز خواهد شد و ژرمن‌ها با استراليا، غنا و صربستان همگروه هستند.

[ چهار شنبه 9 شهريور 1390برچسب:, ] [ 16:52 ] [ King-Of-Rome ] [ ]

پردرآمدترين‌ها از نگاه يك مجله «مسي» بالاتر از رونالدو و روني 


ليونل مسي پردرآمدترين بازيکن فوتبال دنياست. 

 
ستاره آرژانتيني آبي ـ اناري‌ها و مرد سال‌هاي 2009 و 2010 فوتبال جهان رقيباني چون کريستيانو رونالدو و وين روني را در فهرست پردرآمدترين بازيکن فوتبال دنيا کنار زده است. 
به نوشته مجله آمريکايي که هر ساله فهرست پردرآمدترين ورزشکاران دنيا را به چاپ مي‌رساند، ليونل مسي با درآمد 43،8 ميليون دلار (30،5 ميليون يورو) صدرنشين است. کريستيانو رونالدو با 27،1 و وين روني با 23 ميليون يورو دستمزد در مکان‌هاي بعدي جاي دارند. اين رقم شامل دستمزد و درآمدهاي به دست آمده از آگهي‌هاي بازرگاني‌ است. 

فهرست هفت بازيکن پردرآمد دنيا: 
1ـ ليونل مسي 403،8 ميليون دلار 
2ـ کريستيانو رونالدو 38،8 ميليون دلار 
3ـ وين روني 29،2 ميليون دلار 
4ـ کاکا 27،3 ميليون دلار 
5ـ ديويد بکام 26،8 ميليون دلار 
6ـ رونالدينيو 25،8 ميليون دلار 
7ـ کارلوس توس 21،7 ميليون دلار 
8 ـ فرانک لمپارد 20،1 ميليون دلار
www.varzesh3.com

[ چهار شنبه 9 شهريور 1390برچسب:, ] [ 16:47 ] [ King-Of-Rome ] [ ]

 

 
شوک برای اولیچ


وبسایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران- در برد ۵-۰ بایرن مقابل هامبورگ ایویکا اولیچ ، بازیکن تازه از مصدومیت رها یافته بایرن ، دچار مصدومیت شد و بین ۶ تا ۸ هفته به دور از میادین خواهد بود.


دکتر وولفهارت مولر این مطلب را پس از آزمایشات روز یکشنبه عنوان کرد و اضافه کرد وی دچار مصدومیت تاندون شده است.
[ چهار شنبه 9 شهريور 1390برچسب:, ] [ 16:36 ] [ King-Of-Rome ] [ ]

 

گزینه های خرید بایرن برای جانشینی اولیچ


وبسایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران- باواریایی ها با مصدومیت اویکا اولیچ و در ادامه فصل نقل و انتقالات به فکر جذب یک مهاجم هستند. در این میان با توجه به قرارداد هایی که مهاجمین برتر اروپا دارند دیوید ان گوگ و نیکولاس بنتنر را می توان جز گزینه های احتمالی حضور در باشگاه بایرن محسوب کرد.

ان گوگ مهاجم 22 ساله و فرانسوی باشگاه لیورپول مورد توجه ساندرلند و بولتون نیز بوده است و باشگاه لیورپول برای این بازیکن مبلغ 5 میلیون یورو را در نظر گزفته است.

داستانی مشابه نیز برای نیکولاس بنتنر وجود دارد پیشنهادات بسیاری برای جذب مهاجم ناراضی باشگاه آرسنال از آلمان، ترکیه و پرتغال وجود دارد. مبلغ انتقال بنتنر به نظر کمی گران تر از ان گوگ باشد برای جذب نیکولاس باید مبلغ 10 میلیون یورو و دستمزدی بالا را متصور شد که به نظر این مبلغ برای بایرن مشکلی ایجاد نخواهد کرد.
[ چهار شنبه 9 شهريور 1390برچسب:, ] [ 16:35 ] [ King-Of-Rome ] [ ]


جردن هندرسون اولین و تنها مصاحبه اش بعد از ورود به آنفیلد را با Liverpoolfc.tv انجام داد. متن این مصاحبه را در زیر می خوانید. 

پس از اینکه این بازیکن 20 ساله قراردادش را برای حضور بلند مدت در ملوود امضا کرد درباره جاه طلبی هایش در لیورپول و صحبتهایش با کنی داگلیش گفت.




آیا می توانی احساست را از این لحظه در قالب کلمات بیان کنی؟
واقعاً نه! من در ماه به سر می برم. بسیار خوشحالم و واقعاً در پی پیشرفت هستم.


اولین عکس العملت پس از شنیدن علاقه لیورپول به تو چه بود؟
من بسیار تحت تاثیر قرار گرفته بودم و م نمی دانستم که این تصمیم سختی برای من خواهد بود اما این فرصت هم بسیار خوب بود.


ترک باشگاه بومی برایت چقدر سخت بود؟
واقعاً ترک باشگاه محلی برایم بسیار سخت بود. من فرزند ساندرلند هستم. من در تمام دوران زندگی ام آنها را حمایت می کردم. اما من واقعاً در پی پیشرفت هستم و این یک فرصت باور نکردنی برای من بود. من واقعاً هیجان زده شدم.


آیا تو برای این تصمیم نظرات دیگران را نیز جویا شدی؟
بله. بدون تردید. خانواده من هوادار ساندرلند هستند و این برای آنها بسیار سخت است زیرا من سالهای زیادی آنجا بودم. من از زمانی که هفت ساله بودم آنجا بودم و من می خواستم آنجا را ترک کنم، اما همان طور که گفتم من در پی پیشرفت هستم و اکنون می خواهم که برای لیورپول بازی کنم.


اینجا رقابت زیادی برای بازی کردن وجود دارد- آیا خودت را برای آن آماده کرده ای؟
مشخصاً. زمانی که به باشگاهی نظیر لیورپول قدم می گذاری همیشه رقابت وجود دارد. امیدوارم که بتوانم با کار سخت، پیشرفت کنم و شانس بازی را بدست آورم.


یکی از بازیکنانی که در کنار او بازی خواهی کرد استیون جرارد خواهد بود- چقدر برای این موضوع هیجان زده ای و او چقدر در این سالها الگوی تو بوده است؟
او یکی از بهترنی بازیکنان جهان است و شما می خواهید که با او بازی کنید، در کنار او تمرین کنید و سعی می کنی که به عنوان یک بازیکن در کنار او پیشرفت کنی. من یک بار در تیم ملی انگلیس کنار او تمرین کردم. صادقانه بگویم، او باور نکردنی است. من در کنار او به پیشرفت می اندیشم و همچنین اینجا بازیکنان خوب دیگری هم حضور دارند که مرا کمک خواهند کرد. استیون فوق العاده است. او سالهاست که بازیکن تراز اولی است و در آینده نیز چنین خواهد بود. امیدوارم بتوانم چیزهای زیادی را از او بیاموزم.


و فکر می کنی که بازی کردن هر هفته در آنفیلد چطور است؟
من نمی توانم برای بازی کردن در آنفیلد و در برابر هواداران لیورپول منتظر بمانم. من فقط هیجان زده ام و می خواهم که آن روز فرا برسد.
نظرت در مورد کنی داگلیش چیست- در سالهای آینده زیر نظر او به پیشرفت فکر می کنی؟
بله، البته. او از زمانی که به باشگاه بازگشته عملکرد فوق العاده ای داشته است. او کارش را در آن زمان کم خیلی خوب انجام داده است. امیدوارم که به این کارش ادامه دهد. من با او صحبت کردم . او واقعا با من بسیار خوب صحبت کرد و مطمئناً زیر نظر او پیشرفت خواهم کرد.
با او بیشتر راجع به چه چیزهایی صحبت کردی؟
به طور کلی فقط می توانم از او برای آوردن من به اینجا می توانم تشکر کنم. به نظر می رسید که او هم به خوشحالی من باشد و آن صحبت ها واقعاض خوب بود! همه آن صحبت ها مثبت بود.


این یک شروع هیجان انگیز در این باشگاه است. فکر می کنی که واقعاً در اینجا به چه چیزهایی دست پیدا خواهی کرد؟
اینجا دستاوردهای زیادی وجود دارد. این یک باشگاه بزرگ است و ما دیدیم که آنها در چند ماه گذشته چگونه عمل کرده اند. پس من تنها به اینجا آمدم که بیاموزم و سعی کنم که بازیم را بهبود ببخشم و و مطمئنم که خاطرات بسیار خوشی در راه است.


در ذهنت به بردن جام ها فکر می کنی؟
بله، البته. شما به باشگاه بزرگی می روید و می خواهید چیزهای زیادی را برنده شوید. لیورپول در گذشته جام های زیادی را فتح کرده و امیدوارم که تعداد جام زیادی هم در آینده در انتظار لیورپول باشد.


باشگاه های زیادی خواهان شما بودند- آیا تو واقعاً باور داری که لیورپول بهترین جایگاه برای پیشرفتت است؟
بله، دقیقاً لیورپول دقیقاً مکانی است که به من کمک خواهد کرد و باعث پیشرفت من خواهد شد. باشگاه در مسیر درستی قرار دارد و می تواند به همان بزرگی که فکر می کنم برسم.


تو اولین خرید بزرگ تابستانی برای آنفیلد هستی. پیامت به هواداران چیست؟
من دوست دارم که به آنها بگویم که اکنون در آسمانها هستم و آنها می خواهند ببینند که من چه چیزی برای ارائه دارم. امیدوارم به همان مقداری که من از بازی برای این باشگاه لذت می برم، هواداران نیز از تماشای بازی من لذت ببرند.

[ چهار شنبه 9 شهريور 1390برچسب:, ] [ 16:33 ] [ King-Of-Rome ] [ ]

 

قهرمانی در چمپیونزلیگ، اوج تصور
بازیکنانی که سالیان پیش بهمراه بایرن قهرمانی در چمپیونزلیگ را تجربه کردند دیروز در نشست برلین گرد هم آمدند و در مورد وضعیت بایرن با بیلد تبادل نظر نمودند.

سعید محمدخواه
وبسایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران-
اجلاسی که به نشست قهرمانان نام گذاری شد دیروز در برلین برگزار شد. در این نشست قهرمانانی همچون اودو لاتک ( قهرمانی در سال 1974 را به عنوان سرمربی بایرن بدست آورده بود.) و پل برایتنر (1974) و توماس لینکه (2001) حضور داشتند و در مورد باواریا و لیگ قهرمانان اروپا با بیلد صحبت کردند...


- یکی از تیم ها مدعی بایرن است. بایرن می تواند کیفیت لازم را ایجاد کند؟

پل برایتنر- خیر، اکر بازیکنان بتوانند 80 در صد از مهارت خود را در زمین نشان دهند بایرن می تواند در ادامه امیدوار باشد.

- و در ادامه؟

برایتنر- اگر تنها یک سوال مطرح کنیم: چه تیمی مقابل بارسلونا در فینال حاضر خواهد شد؟

- بایرن؟

برایتنر- از بایرن انتظار می رود و بایرن نیز پتانسیل انجام آن را دارد. تنها نکته این است که ما نباید زودتر از فینال با بارسلون مواجه شویم در تک بازی فینال شما می توانید از بارسلون بهتر باشید اما در بازی رفت و برگشت در نیوکمپ این گونه نخواهد بود. من فکر می کنم این در حال حاضر کمی غیر واقعی است.

اودو لاتک- من ذهنیت اسپانیایی ها را به خوبی می دانیم، بارسلونا در دیداری که هیچ کس انتظار آن را ندارد شکست خواهد خورد. آن برای من به مانند معجزه می ماند که آنها بتوانند در درازمدت در اوج  باشند.

- آقای لینکه تیم شما در سال 2001 موفق به کسب عنوان قهرمانی شد آیا بایرن فعلی از آن تیم قدرتمند تر است؟

توماس لینکه- ما سال ها در کنار هم بودیم، همه چیز را نسبت به هم درک می کردیم. ما برای کسب عنوان قهرمانی تمرکز کرده بودیم و قدرت آن را نیز بدست آوردیم. از نظر خصوصیت بازیکنان  بایرن در حال حاضر وضعیت بهتری دارد اگر شما به روبن و ریبری نگاه کنید آن را درک خواهید کرد.

اودو لاتک- برای من تیم 1974 بهترین تیم تمام ادوار بود.

- در آن زمان نیز چندین بازیکن شاخص حضور داشت...

برایتنر- لطفا اجازه دهید که ما مقایسه ای نسبت به بازیکنان نداشته باشیم اما من نیز حق را به اودو می دهم برای من نیز تیم 1974 بهترین تیم تاریخ بود.

- و دلیل این انتخاب؟

برایتر
- زیرا ما فکر می کنیم تیم 1974 نسبت به همه تیم های اروپایی بسیار با کیفیت تر بود. و برای من این تنها ملاک برای انتخاب است.

- لینکه در تیم 2001 و قهرمانی در سن سیرو حضور داشت. در آن زمان کان و افنبرگ در تیم بودند واقعا اراده آنها در آن زمان چگونه به تیم وارد می شد؟

لینکه- ما در آن زمان یک تیم بسیار با تجربه و بالغ داشتیم. اما اولی کان و افنبرگ و تمامی بزرگان تیم شخصیت های بی نظری داشتند که روی تیم تاثیر گذار بود.

برایتنر- الیور کان تنها به عنوان یک دروازه بان در تیم حضور نداشت! برای یک دروازه بان ممکن است هیچ نیازی نباشد که در طول بازی تیم را راهنمایی کند اما برای اولی کان این غیر ممکن بود.

اودو لاتک- من به خاطر می آورد سال 1974 و انچه را که با گرد مولر انجام دادیم. او مهمترین بازیکن بود زیرا او در جلوی تیم تمام پاس ها را به خوبی قطع می کرد و گل های حساسی برای ما به ثمر رساند. اما رهبری تیم بر عهده وی نبود او بازیکن مهربانی بود.

لینکه- اما الیور کان بازیکنان را تحت فشار باور نکردنی قرار می داد حتی در داخل رختکن. برای پیروزی و قهرمانی در جام های بزرگ شما به این چنین بازیکنانی نیاز دارید.

- چه زمانی یک تیم آلمانی در فینال لیگ قهرمانان اروپا پیروز می شود؟

لینکه- هر زمانی ممکن است این کار رخ دهد.

برایتنر- اگر بارسلونا اجازه این کار را دهد، بایرن و رئال و منچستر و چلسی در پشت سر آن قرار دارند.
[ چهار شنبه 9 شهريور 1390برچسب:, ] [ 16:33 ] [ King-Of-Rome ] [ ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بایرن مونیخ و آدرس bayernmunchen.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 104
بازدید کل : 43442
تعداد مطالب : 53
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1