بایرن مونیخ
اخبار و حواشی بوندسلیگا
قالب وبلاگ

زانتي: هرگز به كناره‌گيري از فوتبال فكر نكرده‌ام 


کاپيتان آرژانتيني اينترميلان که در ماه آگوست 38 ساله مي‌شود، اعلام کرد که هرگز به خداحافظي از فوتبال فکر نکرده است.

 
به نقل از اوله، خاوير زانتي معتقد است هنوز سال‌هاي زيادي مانده تا بخواهد به دوران بازنشستگي بيانديشد. 
زانتي در اين مورد گفت: در اين لحظه هرگز نمي‌خواهم اين موضوع را مورد توجه قرار دهم. با علاقه بسيار زياد به فوتبال ادامه خواهم داد و تصور مي‌کنم تا سال‌هاي زيادي مي‌توانم به همين شيوه و در همين سطح به فوتبال ادامه دهم. 
زانتي که چندي پيش هزارمين بازي دوران حرفه‌اي خود را انجام داده از سال 1995 تاکنون در ترکيب نرآتزوري حضور داشته است. توانايي او در بازي در خط هافبک و خط دفاع، از او بازيکي قابل اتکا ساخته و در دوران حضور در جمع اينتري‌ها همواره مورد تائيد تمامي مربيان اين تيم قرار داشته است. 
گفتني است تابستان گذشته خاوير زانتي قراردادش با آبي و سياه‌هاي ميلان را تا سال 2013 تمديد کرد. 

www.varzesh3.com

[ چهار شنبه 9 شهريور 1390برچسب:, ] [ 17:12 ] [ King-Of-Rome ] [ ]

سران نرآتزوري از ليورپولي‌ها خواسته‌اند بازيکن پرتغالي خود را در ازاي دو بازيکن به آنها واگذار کنند.




ورزش3- به نقل از سايت تراي بال، اينتري‌ها قصد دارند جهت تقويت تيم خود ميرلس را به جوزپه مه‌آتزا ببرند و در ازا حاضرند تياگو موتا و کريستين چيوو را نيز به آنفيلد بفرستند.
ميرلس تنها يک سال پيش از پورتو راهي ليورپول شده و در اين تيم درخشش فوق‌العاده‌اي داشته است. همين موضوع سبب شده لئوناردو سرمربي اينترميلان از علاقه‌اش به اين بازيکن سخن بگويد.
از سوي ديگر ميرلس اعلام کرده که از قرارداد کنوني خود با قرمزهاي ليورپول راضي نيست و براي ادامه حضورش در اين تيم، دستمزد بيشتري مي‌خواهد. اينتري‌ها در ادامه خبر از افزايش چشمگير در دستمزد وي داده‌اند و به سران ليورپول اعلام کرده‌اند که از ميان تياگوموتا،‌ ديگو ميليتو، کريستين چيوو و گوران پندف مي‌توانند دو بازيکن را در ازاي رائول ميرلس انتخاب کرده وبه آنفيلد ببرند.
 

[ چهار شنبه 9 شهريور 1390برچسب:, ] [ 17:11 ] [ King-Of-Rome ] [ ]

رودریگس 19 ساله دوران حرفه اش را از انویگادو آغاز کرد و پس از آن به بانفیلد رفت و سرانجام در تابستان 2010 به پورتو پیوست



سایت گل- به گزارش نشریه گاتزتا دلو اسپورت، جیمز رودریگز، هافبک هجومی جوان پورتو، با بازی های خوبش در نیم فصل دوم رقابت های این فصل، توجه باشگاه اینتر را جلب کرده است.

اینتری ها به دنبال تقویت خط میانی شان هستند و به دقت شرایط چند هافبک جوان را زیر نظر دارند. آنها پیش از این استفن الشراوی،هافبک جنوا را مد نظر داشتند و اکنون رودریگس نیز به فهرست آنها اضافه شده است.

رودریگس 19 ساله دوران حرفه اش را از انویگادو آغاز کرد و پس از آن به بانفیلد رفت و سرانجام در تابستان 2010 به پورتو پیوست.

او ابتدا در راه پیدا کردن به ترکیب اصلی پورتو چار مشکل شد اما در نیم فصل دوم بازی های درخشانی ارائه داد و توانست با پورتو قهرمان پرتغال و لیگ اروپا شد.

او تا سال 2014 با پورتو قرارداد دارد و براساس بندی از قراردادش با 30 میلیون یورو می تواند از پورتو جدا شود بنابراین اینتری ها نباید انتظار داشته باشند که بتوانند او را با مبلغ اندکی به خدمت بگیرند.

[ چهار شنبه 9 شهريور 1390برچسب:, ] [ 17:10 ] [ King-Of-Rome ] [ ]

این ستاره 27 ساله مورد توجه چلسی و منچستریونایتد قرار گرفته اما چند روز قبل اعلام کرد که تصمیم ندارد از اینتر جدا شود.


سایت گل- وسلی اشنایدر، بازی ساز اینتر، تایید کرد که علاقه زیادی به این باشگاه دارد اما آینده اش را در دست خدا دانست.
او در گفتگو با توتو مرکاتووب گفت:" من با تمام وجودم اینتر را دوست دارم اما این خداست که در مورد آینده من تصمیم گیری می کند. تنها او می داند چه اتفاقی رخ خواهد داد. من از همه طرفداران به دلیل حمایت های شان تشکر می کنم و می خواهم به آنها اطمینان بدهم که اگر در این باشگاه بمانم، تمام تلاشم را برای موفقیت این باشگاه انجام خواهم داد."
او در مورد رقابت های این فصل و واگذاری قهرمانی به میلان گفت:" این فصل خیلی آسان نبود. من با مصدومیت های زیادی مواجه شدم. من از این عصبانی هستم که ما هرگز نتوانستیم آن نتایجی که می خواهیم را به دست بیاوریم."

اشنایدر که در سال 2009 از رئال به اینتر پیوست، تا سال 2015 با این باشگاه قرارداد دارد.

[ چهار شنبه 9 شهريور 1390برچسب:, ] [ 17:9 ] [ King-Of-Rome ] [ ]

بازار نقل انتقالات همیشه به دلیل گرمای حواشی اش گرم بوده و هست ، اما تا به اینجا اخبار چندان دلچسبی از سوی این بازار به گوش نرسیده است .


به گزارش کانون رسمی هواداران اینتر میلان در ایران و به نقل از تریبال فوتبال - در تازه ترین خبر ها علاقه مندی باشگاه اینتر میلان به خرید نیکولاس بنتنر از آرسنال به گوش می رسد .

این در حالی است که اینتر میلان برای رقابت با آ.ث میلان و یوونتوس در فصل 2011/12 سری آ باید یاران توانمندی به خدمت بگیرد .

بنتنر 23 ساله در 28 بازی ای که برای آرسنال در این فصل انجام داده است ، طی آن 8 پاس گل و 9 بار هم گل بثمر رسانده است .

این بازیکن دانمارکی از وضعیت به بازی گرفتنش در آرسنال خوشنود نیست ، بنتنر دوست دارد در تیمی باشد که ثابت بازی کند ، که با وجود اتوئو ، پاتزینی ، میلیتو و پاندف ثابت بودن او در اینتر به تلاش خودش بستگی دارد .

[ چهار شنبه 9 شهريور 1390برچسب:, ] [ 17:7 ] [ King-Of-Rome ] [ ]

زندگی نامه فیلیپ لام
یوفا: فیلیپ لام متولد 11 نوامبر 1983 در مونیخ آلمان ، فوتبالیستی آلمانی دارای 170 سانتیمتر قد و پست وی دفاع چپ است.

فیلیپ فوتبالش را بطور اصولی از تیم دبیرستان بایرن مونیخ آغاز نمود.وی بازیکنی پا راست است و در دوران نوجوانی در دفاع راست بازی میکرد اما در حال حاضر در دفاع چپ بازی میکند و درخشش فوتبالش نیز در همین پست است.
وی به دلیل اینکه در کشور آلمان بطور کلی بازیکن چپ پا نادر است مجبور شد تا در سمت چپ بازی کند و در اکثر مواقع وی در موقع سانتر ها توپ را روی پای راست خود آورده و سپس اقدام به سانتر می کند.
همچنین در هنگام دریبل دادن نیز او به سمت داخل زمین که ناشی از پا راست بودن تخصصی و است دریبل می کند. اما سرعت فوق العاده ی این بازیکن که حتی او را با ساموئل اتوو و ساویولا مقایسه میکنند ، باعث میشود که این نقص کمتر به چشم بخورد ودر آن پست بازیکن موفقی باشد.
او در فصل 2002-2001 اولین فصل حضور خود در تیم بزرگسالان بایرن را در بوندس لیگا تجربه کرد و در مجموع 27 بازی که در آن فصل به میدان رفت توانست دو گل نیز بزند.فصل بعد وی توانست حضور بیشتری داشته باشد و 34 بازی برای این تیم به میدان رفت و در آن سال یک گل زد.از آنجاییکه دفاع چپ اصلی بایرن مونیخ در آن زمان لیزارازو مدافع صاحب نام فرانسوی بود وی برای فصل 2004-2003 و همچنین فصل 2005-2004 به تیم اشتوتگارت بطور قرضی انتقال یافت که در اولین فصل حضورش برای اشتوتگارت با انجام 28 بازی یگ گل و فقط دو کارت زرد گرفت.
در دومین فصل حضورش نیز با انجام 19 بازی یک گل و نیز دو کارت زرد دریافت کرد.در ژولای سال 2005 هنگامیکه از مصدومیت رنج می برد به بایرن مونیخ بازگشت و تا ماه دسامبر با مصدومیتش دست و پنجه نرم کرد تا بهبود یافت.
وی در فصل 2006-2005 توانست 12 بازی را انجام دهد اما دوباره مصدومیتش گریبان گیر او شد و تا فصل بعد ادامه داشت.او در فصل 2006-2005 فقط توانست دو بار به میدان برود.
در فصل 2007 - 2006 وی با برطرف شدن مصدومیت و حضور درخشانش در جام جهانی با انجام 37 بازی یکی از مهره های کلیدی بایرن مونیخ به حساب آمد و یک گل نیز در آن فصل زد.وی در تمام این دوران کارت قرمز دریافت نکرده است.

وی در تیم ملی المان در جام جهانی 2006 که در کشورش برگزار میشد در ترکیب اصلی این تیم به میدان میرفت و حضور کاملاً درخشانی داشت.وی در بازی اول در جام جهانی گل افتتاحیه این رقابت ها را نیز به ثمر رساند.

افتخارت وی:

قهرمانی با تیم بایرن مونیخ در سال های 2003 و 2006

قهرمانی با بایرن مونیخ در جام حذفی آلمان در سال های 2003 و 2006

عنوان سومی جام کنفدراسیون ها در سال 2005

عنوان سومی در جام جهانی

[ چهار شنبه 9 شهريور 1390برچسب:, ] [ 17:6 ] [ King-Of-Rome ] [ ]

معرفی و تاریخ باشگاه 


 



بایرن مونیخ مظهر فوتبال آلمان

▪ باشگاه: بایرن مونیخ F.C.bayern - مقلب به اف سی هالیود و قرمزهای باواریا
▪ رییس باشگاه: فرانس بكن باوئر 
▪ استادیوم: آلیانز آرنا
▪ سال تأسیس۱۹۰۰: میلادی 
▪ سایت رسمی باشگاه:www.fcbayern.de 
▪ پیراهن: قرمز 
▪ سرمربی: لوئیس فان خال


فوتبال باشگاهها را در جهان از آن اروپایی ها می دانند و فوتبال جهانی رااز آن آمریكای جنوبی، اما اروپایی ها در این عرصه نیز مدعی اند.

آرژانتین در باشگاههای جهان نیز همیشه یكسوی قهرمانی بوده است. دانشجویان لاپلاتا در اوج آژاكس در اروپا با نمایشی از خشونت و فوتبال اصیل قاره خود با آنها مقابله كردند. اما رفته رفته زمانی كه پول نقش بیشتری در فوتبال پیدا كرد، بازیكنان برزیل و آرژانتین و حتی اروگوئه بسوی اروپا سرازیر شدند و باشگاههای آمریكای جنوبی افول كردند. در اروپا هر یك از باشگاهها دوران اقتدار نه چندان پایداری داشته اند. اگر مبدأ را بطور رسمی و قانونی میانه های دهه پنجاه میلادی قرار دهیم، رئال مادرید از اسپانیا شش سال اول آنرا در ید قدرت خود گرفت و با ستاره های خارجی خود قهرمان پی درپی اروپا شد. در آن سالها هنوز بارسلونا از نظر اقتصادی جان نگرفته بود و حریفی چون امروز برای رئال به حساب نمی آمد.
از دهه شصت، ایتالیا كه پایه های فوتبال را روی تیم ملی خود بنا نهاده بود، ظهور كرد. اتفاقاً هر دو تیم مدعی از میلان و سانسیرو آمدند. یكی با نام اینتر و دیگر آ.ث. میلان كه امروز میلان نامیده می شود. بحث امروز و این شماره رابه تیم و باشگاههای بزرگ اختصاص داده ایم و از بایرن مونیخ آغاز می كنیم؛ غول خفته ای كه بر سیستم های فوتبال اروپا و جهان تأثیر فوق العاده گذاشت و شیوه تازه ای از فوتبال را با نام شناور به نمایش گذاشت. اینتر میلان از این سیستم استقبال كرد و با گماردن دو مدافع برای شركت در حمله و كم كردن فاصله هافبكها با دفاع نوعی برنامه ریزی در فوتبال را باب كرد كه اصطلاحاً سخت ترین نوع فوتبال تا آن زمان بود. بایرن مونیخ در دهه هفتاد با اسكلت بایرن مونیخ، جام جهانی را نیز فتح كرد و از آن زمان ستاره های محوری فوتبال نبض تیمهای بزرگ را در دست گرفتند. كرایف در آژاكس، بكن باوئر در بایرن مونیخ، ریورا در میلان و ریوا در اینتر...
شهر زیبای مونیخ، كه مهد فوتبال آلمان به شمار می رود پس از برگزاری المپیك ۱۹۷۲ بسیار مشهور تر شد و با معرفی بازیكنان افسانه ای بزرگ به جهان فوتبال بیشتر بر سر زبانها افتاد. این شهر سه تیم بزرگ و رقیب دارد یعنی بایرن مونیخ و مونیخ ۱۸۶۰كه همیشه در جدال ربودن گوی سبقت از یكدیگرند، اما در این میان بایرن سهم بیشتری نسبت به دو تیم دیگر داشته تا جایی كه آنها را كاملاً از صحنه رقابت محو كرده است. باشگاه بایرن مونیخ آلمان در فوریه ۱۹۰۰ میلادی توسط «فرانتس جان» در یك رستوران به نام «گسیلا» واقع در شهر مونیخ تأسیس شد. این تیم از افرادی كه از تیم ام. تی. وی ۱۸۷۹ جدا شده بودند تشكیل شد و در ابتدا نام شوابینگر (محله ای كه رستوران در آن قرار داشت) را برای این تیم انتخاب كردند اما بعدها تغییر نام داد و تا سال ۱۹۳۲ منتظر ماند تا به نخستین قهرمانی اش در آلمان دست پیدا كند. موفقیت بندی آنها مربوط به سال ۱۹۵۷ می شود كه بیست و پنج سال با نخستین دستاورد آنها فاصله داشت. پس از آن آنها باز هم صبر كردند تا ستارگانی جوان و نوظهور از سال ۱۹۶۴ در این تیم حضور پیدا كردند، ولی هیچ كس گمان نمی كرد كه با شروعی چنین دیرهنگام بایرن به پرافتخارترین تیم آلمان و نیز به یكی از قدرتهای فوتبال اروپا بدل شود. با حضور بازیكنانی افسانه ای مانند فرانتس بكن باوئر، زپ مایر، اولی هوینس و گرد مولر این تیم تنها دو سال طول كشید تا به جام دیگری دست یابد و پس از آن با ادامه درخشش در فوتبال آلمان و اروپا جامهای زیادی را فتح كرد.
 

[ چهار شنبه 9 شهريور 1390برچسب:, ] [ 17:4 ] [ King-Of-Rome ] [ ]

همه ما از همدیگر حمایت کردیم. و نتیجه آن را امروز دوباره شاهد بودیم. ما آگاه هستیم که امروز بعدازظهر یک شروع جدید را ساخته ایم.





به گزارش وبسایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران و به نقل از سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ؛ پیروزی پر گل بایرن برابر هامبورگ رقیب شمالی باواریایی ها سبب شد تا تیم و کادر فنی کمی از زیر فشارهای وارده در این یک هفته اخیر خلاصی پیدا کنند و بایرن با روحیه ای بهتر به مصاف اینتر در لیگ قهرمانان برود.

لوئیس فن خال:" چه کسی باور می کرد که ما چنین نتیجه ای پیروز شویم؟ اما این طبیعت فوتبال است. هامبورگ ابتدای نیمه اول بسیار خوب بازی کرد و باعث شد تا ما با مشکلاتی مواجه شویم ولی خوشبختانه توانستیم دروازه ی خود را حفظ کنیم. گلها باعث شدند که ما از نظر ذهنی راحت شویم. هوادارن باورنکردنی هستند آنها در همه حال ما را تشویق کردند. من فکر می کنم این استثنایی باشد و من خوشحالم که توانستیم یک روز تاریخی را رقم بزنیم.این نشان می دهد که ما می توانیم چقدر خوب بازی کنیم و این برای آمادگی دیدار برابراینتر بسیار خوب بود." 

فیلیپ لام:" ما مرحله اول را سپری کردیم چرا که ما در حال نزدیک شدن به سهمیه لیگ قهرمانان هستیم. ما باید این روحیه را تا روز سه شنبه حفظ کنیم. در بایرن همه می خواهند که در لیگ قهرمانان حضور داشته باشند و من فکر میکنم که ما آن را امروز به خوبی نشان دادیم. اما ما مجبوریم که سخت کار کردن را حفظ کنیم."

فرانک ریبری:" این یک پیروزی بسیار مهم بود. پیروزی 6 بر 0 فوق العاده است نه تنها برای ما بلکه برای هوادارن نیز این چنین است این یک عکس العمل درست و یک نتیجه بسیار عالی پیش از دیدار روز سه شنبه بود."

آرین روبن:" پس از دیدار با دورتمند اتفاقات بدی می توانست رخ دهد که اینگونه نیز شد. من خود احساس مسئولیت می کردم و همه ما از همدیگر حمایت کردیم. و نتیجه آن را امروز دوباره شاهد بودیم. ما آگاه هستیم که امروز بعدازظهر یک شروع جدید را ساختیم. ما نمی توانیم امتیازات دیگری از دست دهیم. ما باید برای دیدار های آینده طرح و برنامه ای اساسی داشته باشیم. من هنوز هم ایمان و اعتماد زیادی به این تیم دارم و اینکه ما بتوانیم سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کنیم امری ضروری است."

[ چهار شنبه 9 شهريور 1390برچسب:, ] [ 17:2 ] [ King-Of-Rome ] [ ]

به گزارش سايت نقل و انتقالات فوتبال، بايرن مونيخ به عنوان پرافتخارترين تيم آلمان در سال‌هاي اخير بازيكنان شاخص زيادي خريداري كرده كه كارايي كافي نزد سرخ‌پوشان داشته اند؛ اما در عين در يك دهه اخير خريدهايي هم داشته كه بازدهي كافي و مطلوب، آنگونه كه انتظار مي رفته‌، نداشته اند. 
در اين گزارش عنوان شده است: بايرن پيش از شروع فصل جاري 75 ميليون يورو صرف خريد بازيكن جديد كرد. رقمي كه در سال 2007 به 85 ميليون يورو بالغ شد. مونيخي ها در يك دهه اخير در پاره‌اي اوقات با در پيش گرفتن سياست خطر در جذب بازيكن، رفتار كردند و بدين خاطر به سبب عدم پاسخ مناسب از خريد خود، لطمه هم ديدند. 
در اين گزارش عنوان شد با توجه به اين سياست گاهي اوقات خريدهاي مونيخي ها ثمره خوبي نداشته است كه از اين جمله وحيد هاشميان و علي كريمي بوده‌اند. 

اين گزارش در ادامه 10 خريد بزرگ و البته نامطلوب سرخ‌پوشان را در 10 سال اخير اين چنين معرفي كرده است: 

1- برنو: اين بازيكن برزيلي در سال 2007 به عنوان يك جوان جوياي نام 18 ساله در ازاي 12 ميليون يورو به بايرن آمد؛ اما در مدت حضورش هيچ‌گاه بيش از نيمي از رقم خرج شده‌اش براي بايرن ارزش پيدا نكرد. او نه زير نظر اوتمار هيتسفلد و نه زير نظر يورگن كلينزمان شانسي براي عرض اندام نيافت. حتي در تيم هامبورگ نيز برونو همين وضعيت را تجربه كرد. به اين خاطر سران بايرن در اظهارات خود به اين نكته اعتراف كردند او بازيكني در كلاس ركوردار قهرماني آلمان نبوده است. 

2-وحيد هاشميان: اين مهاجم ايراني كه عضو تيم بوخوم بود در فصل 2004-2003 با زدن 16 گل ، به عضويت بايرن درآمد. اگر تصور شود او در بايرن هم به اين تعداد گل زده،‌ برداشتي نادرست است. در يك فصل "هلي كوپتر ايراني‌ " براي مونيخي‌ها 250 دقيقه بازي كرد و گلي هم نزد. پس از اين هانوفر پيش آمد و هاشميان را با جذب خود از تعهد به مونيخي‌ها رها كرد و البته مونيخي ها هم از معضل خويش دور شدند. 

3-توبياس رائو: در سال 2003 او به عنوان بهترين دفاع چپ خوش‌‌آتيه آلمان معروف بود. بايرن بابت او 2.3 ميليون يورو به ولفسبورگ پرداخت كرد؛ اما مثل اين كه بايرن براي او، ‌يك شماره بزرگ بود. پس از تحمل مصدوميت‌هاي اوليه، رائو بطور پيوسته عضو ثابت نيمكت ذخيره‌هاي تيم بود. او كه اينك 27 ساله شده، كار و حرفه ديگري دارد و در حال انجام تحصيلات عاليه است. 

4-علي كريمي: زماني كه بايرن داشت او را جذب مي كرد، برخي از هواداران تيم سرشان را ناباورانه تكان داده و فكر مي كردند حق بايرن جذب وي بوده است؛ اما "مارادوناي آسيا " حداكثر در تمرينات متناسب با آوازه‌اش عمل كرد. 

5-ميشائيل وايزينگر: با پولي كمي از نورنبرگ آمد و آنگونه كه انتظار مي رفت،‌ عصاي دست نشد. وي كه با بايرلوركوزن كارش را شروع كرده بود، به مهره‌اي ثابت براي نيمكت ذخيره‌هاي بايرن تبديل شد. وي در مجموع دو دوره حضورش 270 دقيقه براي بايرن مونيخ بازي كرد. 

6-مارسل يانسن: بابت اين ملي پوش؛ بايرن 12 ميليون يورو پرداخت كرد. يانسن بيشتر با سانترهايش باعث تضعيف خط دفاع تيم شد. البته با حضور در هامبورگ به همان بازيكن قدرتمند سابق تبديل شد. 

7-سيرياكو اسفورسا: اين هافبك بازيگردان سوئيسي در سال 2000 از كايزرس‌لاترن به بايرن بازگشت و با دوره‌اي از مصدوميت‌هاي پرتعداد و مستمر روبرو شد. چون مدت حضورش در ميدان كم بود،‌ از لحاظ فني قدرتش به چشم نيامد. 

8-لوكاس پودولوسكي: پودولوسكي يا همان پرنس پولدي، با اين خيال از كلن به بايرن آمد كه خط حمله اين تيم را تسخير كند؛ اما او فقط سايه‌اي بود از پودولوسكي زمان حضور در كلن. بعد هم پس از سه فصل حضور در مونيخ ،‌خودش را از گرد و غبار ناشي از چنين حضوري خارج كرد و به خانه نخست بازگشت. 

9-خوزه ارنستو سوسا: اين آرژانتيني در تابستان سال 2007 در ازاي 6 ميليون از كشورش به مونيخ نقل مكان كرد. وي كه آن زمان 22 سال داشت و از جمله بااستعدادترين هافبك‌هاي وقت آرژانتين به شمار مي رفت، در بايرن امكان درخشش نيافت. 

10 - تيم بوروسكي: از نقطه نظر روحيه، بايرن براي بوروسكي با اعتماد به نفس خوب بود اما از لحاظ فني او در مونيخ تحت نظر كلينزمان حداكثر ذخيره طلايي(ژوكر) براي برخي دقايق حساس بازي بود كه بعد حتي با ورود ون‌گال، عذر وي نيز خواسته شد. به اين خاطر "تانك مستحكم "‌ تنها پس از يك فصل حضور در بايرن، ‌به خانه سابق خود در وردربرمن بازگشت.

[ چهار شنبه 9 شهريور 1390برچسب:, ] [ 17:0 ] [ King-Of-Rome ] [ ]

هماهنگي با مسئولان بايرن مونيخ
ريبري با زبان روزه در بوندس‌ليگا حاضر مي‌شود




خبرگزاري فارس: هافبك مسلمان و فرانسوي تيم فوتبال بايرن مونيخ‌ آلمان به اطلاع مقامات تيمش رساند در ماه مبارك رمضان روزه مي‌گيرد.




به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از روزنامه لوموند؛ فرانك ريبري از روز جمعه اقدام به گرفتن روزه كرد. 
اين بازيكن صاحب نام كه دو سال قبل از تيم المپيك مارسي جدا شد و به بايرن مونيخ پيوست، در دوران ورزشي خود همواره در ماه مبارك رمضان اقدام به روزه گرفتن كرده است. 
ريبري در سال 2002 پس از آشنايي با همسر الجزايري‌اش به اسلام روي آورد و نام بلال را براي خود برگزيد. وي پس از آن به انجام واجبات شرعي دقت و توجه كامل كرده است. به اين خاطر حتي در دوران حضور در بايرن مونيخ با وجود برخي سختگيري‌ها او در هنگام تمرين يا مسابقات ورزشي همچون بوند‌س‌ليگا، روزه داشته و با مشكلي هم روبرو نبوده است. 
اين گزارش حاكي است ريبري اوقات بيشتري را در اين ماه مبارك به انجام تكاليف شرعي خود، ‌از جمله قرائت قرآن در طول شبانه روز اختصاص داده است. 
اين هافبك فرانسوي در زمستان گذشته نيز به هنگام سفر تيم بايرن مونيخ به عربستان، به انجام حج عمره پرداخت

[ چهار شنبه 9 شهريور 1390برچسب:, ] [ 16:59 ] [ King-Of-Rome ] [ ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بایرن مونیخ و آدرس bayernmunchen.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 97
بازدید کل : 43435
تعداد مطالب : 53
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1